Sunday, March 16, 2014

Lipstic new in

Са великим закашњењем свим дамама честитам 8.март! Протеклих недеља сам имала доста обавеза и нисам стизала да напишем било шта, а слике чекају.
Мој дивни супруг зна да ја нисам велики љубитељ цвећа па ме је обрадовао предивним карминима и оловкама за усне.


Морам да похвалим Alexandar cosmetics за брзу и ефикасну пошиљку, увече смо наручили а сутра ујутру су послали пакет.

Кармини које сам добила су Golden Rose 2000 у нијанси 140, Nyx Matte lipstic нијансе Angel и Merlot, оловке Aura No 41,  Flormar lipliner број 218 и  Nyx lipliner нијанса plum.


Golden rose 2000 је јако кремаст, хидратантан и пријатан на уснама, али није постојан као кармини у црним паковањима. Боја је шљива која на мојим уснама помалу вуче на фуксију. Има мало седефа и ако се не уоквири оловком за уста почне да "клизи".




Са Nyx Matte карминима сам досадила и Богу и народу, али шта ћу кад их волим <3! Alexandar cosmetics је најавио 11 нових нијанси за сајам козметике у Беогрду и не могу да дочекам!


Добила сам дуго жељене Angel и Merlot. Merlot сам меркала јако дуго, испробавала га на руци милион пута и одустајала од њега. Онда дођем кући и лупам главу зашто га нисам узела. Ја никад не могу да проценим по "мазању по руци" да ли ми неки кармин одговара, Merlot ми се уживо није допао док га нисам намазала на уста. То је нека црвенкаста боја шљиве и за њега вази исто што и за све Nyx Matte кармине - јако су постојани, кремасти и не исушују уста.
Ово је, тренутно, мој омиљени кармин. Боја коју сам дуго година тражила, и завршила са десетак љубичасто/црвених кармина који нису били ни близу боје коју сам ја замислила.
Ова нијанса је прави камелеон, зависно од осветљења и доба дана боја је другачија и мени савршена!
 Сликала сам га у дворишту и у кући.








Нијансу Angel сам видела на неком блогу и одмах пожелела да је имам. Боја је нешто између розе и боје брескве, можда боја лососа (?!). Пар мојих другарица га је пробало и на свакој је другачије боје. Исто важи и за swatch-еве на интернету. Нисам нашла две девојке на којима је исте боје. Мислим да мени ова боја не стоји, можда зато што ја волим тамне кармине, али верујем да ће бити савршен на лето.




Сва три 


Nyx lipliner нијанса plum је како јој и назив каже љубичаста боја шљиве.




Мало сам се забављала и усликала све Nyx Matte кармине које имам.,




Merlot, Angel, Bloody Mary и Pure Red.





О Pure Red сам већ писала овде и овде, а о Bloody Mary ћу писати у неком од наредних постова. 


4 comments:

  1. Lepo je tvoj dragi odabrao. Merlot ti divno stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хвала <3 Диван ми је драги ^^

      Delete
  2. Lepo ti stoje svi, a Merlot posebno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хвала :) Нескромно се слажем :)

      Delete