Monday, February 24, 2014

Купљено у фебруару



Знам да има још пар дана до краја фебруара али ја мислим (и мој супруг се нада) да сам завршила са куповином шминке за овај месец.
И сад ћу ја вама да пишем како је ово мој први "New in" пост и како обожавам када девојке пишу о томе шта су ново пазариле у предходном месецу....
Јесте, волим :) Али да не давим ово је мој фебруарски улов :)







О Garnier-овој мицеларној води сам доста читала по разним блоговима, и мишљења су подељена. Као и код већине козметичких производа не знаш док не пробаш на себи. Користим је свакодневно већ десетак дана и прилично сам задовољна. Нисам приметила промене на кожи, нема мирис, лице ми није масно након употребе (а ни исушено), и прошла је мој најважнији тест - скидање мог омиљеног, и најчешће коришћеног ајлајнера. Једино што се ја још увек нисам навикла да то није млеко за скидање шминке, него вода па се често мало исполивам :) Али то је до мене, а не до непрактичности производа.

Garnier mineral Clean Sensation користим већ годину дана, и задовољна сам док не пронађем нешто боље. Не волим антиперспиранте у спреју, а ни оне "сапунасте" пошто углавном носим црну одећу, сваки оставља бели траг, без обзира на то како се рекламирају. 

Kallos-ов серум за суве крајеве сам први пут купила. Када га будем испробала поделићу утиске.




Avon, Avon, Avon... Ух. Ја заправо не волим куповину шминке из каталога, али имам једну предивну колегиницу која је Avon дама, и јако ми је тешко да је одбијем када ми донесе да прелистам каталог.
Као и апсолутно сваки пут, она нијанса коју одаберем у каталогу нема везе са производом који добијем.
Ове две оловке / кармин су из колекције Irresistibly Sexy у нијансама promiscuous plum (горња оловка) и red vixen (доња оловка). Шта да вам кажем нит је црвено нит је шљива. Нисам потпуно разочарана оловкама, али сам очекивала да ћу добити неку приближну боју слици из каталога. Рецензија се налази овде.





Неко би можда помислио да је ово превише кармина (за годину дана, а не за један месец), али не и ја! 
Само NYX Matte Lipstic у нијанси Bloody Marry сам ја купила, а преостала три сам добила. За сада ћу само рећи да сам презадовољна кармином, а уследиће и детаљнија рецензија. Ово ми је већ друга NYX hot red оловка за уста и јако је волим.
За нијансе Avon-ових Ultra Color Absolute кармина важи исто што и за оловке / кармине, али их извлачи то што су предивни и јако пријатни на уснама. Нијансе које имам су Lovely Cherry и 
Radiant Raisin.
Oriflame кармини ми се никад нису допадали. Нити боја личи оној из каталога нити су постојани. И сваки има неки специфични мирис који ми смета. Sensual Velvet колекција има три нијансе и ја сам добила Plum passion. Мирише мало воћкасто, и кад се намаже делује као лабело у боји. Није скроз лош, само сам очекивала много бољу пигментацију.


Руменила. То је дуга прича. Ово су ми прва три руменила у животу. Али о том по том. 
Сва три су Nyx-ова руменила. Кремасто руменило Natural, руменила у камену Taupe и Desert Rose. И наравно неизоставне Ardell вештачке трепавице број 118.




Nyx-ов илуминатор сам добила на поклон од сестре, али се испоставило да никако није за мене. Ја сам јако, јако бледа, а ова нијанса је за девојке са тамним теном.

Толико од мене за данас :) 
О чему бисте, од ових производа, волели прво да читате?

9 comments:

  1. Baš su lepi noviteti :) Probala sam NYX rumenila u kamenu (Amber i Mauve) i mnogo mi se sviđaju, Taupe je na listi za sledeću kupovinu. Interesuje me kakvo je ovo kremasto, pa bih volela da čitam o njemu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хвала :) Планирала сам до викенда да напишем нешто о њима, па се надам да ћу стићи. Ја нисам баш експерт за руменила, с обзиром на то да сам тек почела да их користим, али сам задовољна резултатом :)

      Delete
  2. Fina skupina noviteta :)
    Meni se recimo bas dopadaju novi Avon UC Absolute ruževi, ja ga imam u nijansi Warm Honey i zadovoljna sam :)
    Radiant Raisin imam samo u obliku testera i sreća sto je tako jer mislim da mi boja ne pristaje najbolje . Pozdrav :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хвала! Ја сам задовољна са оба, али нису ни слични слици из каталога. Lovely Cherry је изгледала као тамнија црвена нијанса, а ја сам добила нежну мешавину малине и трешње. Далеко од тога да ми се не допада, али није оно што је приказано у каталогу.

      Delete
    2. Slazem se, nijanse u katalogu nisu verodostojne uopste, zato se trudim naći swatcheve nekih od proizvoda na internetu da bih minimizirala gresku :) p.s. volela bih ruzeve u olovci prvo videti u recenziji :)

      Delete
  3. Uf Bloody Mary <3 Kupila sam ga skoro i obožavam <3

    ReplyDelete
  4. Bas me zanima kakvi su ovi Avonovi ruzevi u olovci :) Nadam se da ces njih sledece da recenziras taman da znam da li da ih narucujem ili ne :) Super kupovina :) Pozdrav :)

    ReplyDelete