Saturday, February 8, 2014

Како Nyx кармини изгледају на мојим уснама


Обећала сам вам да ћу фотографисати како на мојим уснама изгледају Nyx-ови кармини о којима сам писала овде.


У току недеље (док је било лепо и сунчано) нисам имала времена да се сликам, зато сам данас изабрала леп и облачан дан -.-

У сваком случају ово су фотографије :)

NYX Кремасти руж за усне Chaos

На овој фотографији делује као да вуче на розе, али тако је због светла.





NYX Кремасти руж за усне Electra








И Electra и Chaos су оивичени NYX танком оловком за уста у нијанси Hot Red.

NYX Matte Lipstic Pure Red








Све што сам имала да кажем о ова три кармина написала сам у овом посту, али опет морам да поновим колико сам одушевљена са сва три. Ускоро ћу ићи до Београда да допуним колекцију са још неколико NYX мат кармина тако да очекујте нове постове :*









3 comments:

  1. Svi su odlični, ali PURE RED se posebno izdvaja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мени су сва три јако драга, али најчешће носим Pure red :)

      Delete