Thursday, March 6, 2014

Моје искуство са пудерима

Овај пост припремам већ неко време и најзад сам га завршила.
Моје искуство са пудерима је прилично опскурно. Имам много среће са кожом лица, јако сам светле пути, хладног подтона. Никада нисам имала проблема са лицем, акне, бубуљице нити црвенила. Имам ситне пегице на носу јер сам као јако мала мало изгорела на мору. Образи су ми суви, али ништа што хидратантна крема не може да доведе у ред :) Мој највећи проблем је то што тешко проналазим одговарајућу боју пудера. 
Као што сам написала, јако ми jе светао тен и трудим се да такав остане током читаве године. Да, чак и лети. Нисам љубитељ препланулог тена, а на себи не волим ни да ме "мало ухвати Сунце". За мене не постоји ништа лепше од порцеланског тена.
Свој први пудер купила сам пре 5 година (пре тога сам пудер ставила само на малој и великој матури) и било је то једно јако непријатно искуство. Наиме, отишла сам са кумом до оближњег Lilly-ја да узмем неке стинице и застале смо код Max Factor рафа. Шалиле смо се да је време да купим свој први пудер и када сам покушала да отворим фиокицу са тестерима, пудер који је стајао изнад је склизнуо са полице и разбио се. Заправо пукла је пластика са доње стране у којој је смештен туфер. У року од једне милисекунде окружиле су ме све раднице Lilly-ја као да сам срушила цео раф. После дуге расправе убедиле су ме да сам га ја сломила, а не да је поломљен држач на рафу и ја сам морала да га купим. Наравно да никад више нисам ушла у ту продавницу, а и дан данас се трудим да избегавам Lilly дрогерије. (Нисам планирала овако детаљан опис, али кад сам почела да куцам траума се вратила).
извор http://www.dooyoo.co.uk/

Срећа у несрећи је то што ми се чинило да је моја нијанса. И била је најсветлија нијанса тог пудера. Реч је о Max Factor Miracle Touch Foundation у нијанси 40 Creamy Ivory. Овај пудер је кремаст и јако густ, сјајно прекрива све неправилности на лицу и уједначава боју тена. Мана му је то што је буквално као маска и јако ми је био тежак на лицу, али шта сам ја тад знала. То ми је био први пудер и ја сам мислила да то тако треба. Трајао је он мени више од годину дана, али не зато што га има доста у паковању, већ зато што сам га ретко користила. Негде пред крај паковања, мама је желела да ме изненади и купила ми још један -.-

Мој следећи пудер је био "сигурна куповина", бар сам ја тако мислила. Другарица је радила у Make up студију који је сарађивао са Oriflame козметиком. Био јој је потребан модел за такмичење и ја наравно нисам одбила.
Користила је Oriflame Ever Lasting Foundation и ја сам била одушевљена, толико да сам га одмах наручила у нијанси Porcelain. 
извор http://rs.oriflame.com/

Овај пудер покрива осредње, али мени није ни потребно више од тога. Није ми се свидело што уопште није постојан, 2-3 сата и почне да нестаје, али ми је много више засметало то што је након месец дана променио структуру. Помало се згуснуо и појавиле су се грудвице, тако да сам га бацила после кратког коришћења.

Након још једног неуспеха, у локалној парфимерији сам купила Rimmel Stay Matte Foundation у нијанси 001 Ivory. 

извор tumblr.com

У принципу сам била задовољна овим пудером. Није се нешто истакао у матирању али је могао да послужи, да ми је само боја одговарала. Најсветлија нијанса ми је била претамна, морала сам и врат да намажем да се не би видео прелаз, када сам га купила била је зима, и била сам јако бледа, тако да је разлика била јако уочљива. Можда мало претерујем, али имала сам осећај да изгледам као оне девојке са наранџастим лицем и белим рукама. 
Када га фиксирам са истоименим компактним пудером и беби пудером делује пристојно, али му се нисам враћала.
извор tumblr.com

Неко време нисам поседовала пудер, мислим да сам купила неку ВВ крему, али сам и од ње одустала јер ми је била доста тамнија од тена. Кад ми је било потребно комплетно шминкање за излазак или неку специјалну прилику тад сам малтретирала Злату <3 .

И најзад се приближавамо крају овог предугачког поста (издржите још мало), односно до пудера које тренутно користим.



Пудери које тренутно поседујем и са уживањем користим су Bourjois healty mix у нијанси N52 Vanilla и MАC face & body у нијанси c1. Оба су жутог подтона. О оба пудера има многа чланака тако да ћу се ја усресредити на моје лично искуство и покушати да не одужим :).
Bourjois healty mix је густ и моћ покривања му је фантстична! Тако лепо уједначује тен, а при том није нимало тежак на лицу. Јако мало је потребно да прекријем цело лице.
За MАC face & body пудером сам патила јако дуго. Када сам имала прилику да га купим нисам имала довољно новца. Али захваљујући дивној другарици сада је у мом власништву :). Он је доста течан и самим тим треба доста производа за једно наношење. Средње покрива лице, али може да се надогради а да не делује као маска. Мислим да ће ми бити идеалан за лето. Ја у пракси најчешће мешам ова два пудера. Бар сам тако радила целу зиму, не због нијансе (јако су слични) већ због густине. 


Толико од мене за данас, и за крај вам остављам један занимљив линк који вам може помоћи да пронађете одговарајући пудер за вашу кожу.

17 comments:

  1. Razumem muke u potpunosti, imamo isti ten :) Ja sam shvatila da je MAC najbolji izbor za nas jer imaju dosta svetle nijanse, odustala sam od drogerijskih pudera davno, ponekad se u letnjem periodu zazelim malo boje pa uzmem neki malkice tamniji ali retki su to momenti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Слажем се за MAC-ов избор боја, мада користила је другарица на мени још један MAC-ов који ми је, по нијанси, одговарао и више него face & body, али је био сценски и јако тежак. Понекад сам мислила да могу да га одлепим са лица у једном комаду!

      Delete
  2. au, bas sam se iznenadila da si imala toliko neprijatnih iskustava, ali vazno je da si pronasla napokon odgovarajuci

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хвала :)
      Зато и дуго нисам користила пудере, јер нисам имала стрпљења да тражим одговарајући.

      Delete
  3. Mislim da je skoro svakoj od nas potraga za puderom bila izazov. Ja se trenutno snalazim mešanjem dva NYX pudera. Neću da kupujem drogerijske jer, kada sam to radila, kao po pravilu onaj koji meni odgovara prestaje da se proizvodi ili uvozi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мешање је најбоља опција :)

      Delete
  4. Ovaj tekst kao da sam ja pisala :D Ja i dalje tragam za savrsenim puderom,jer mi nekako svaki vuce na zuto ili mi je za nijansu tamniji :) Teskooo je nama sa svetlom kozom :D Odlican post..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ако будеш имала прилику узми Mac face&body али N, а не C нијансу јер N има розе подтон.

      Delete
    2. Hvala na informaciji :) Kupicu ga prvom prilikom.

      Delete
  5. Kako ti Healthy Mix 52 nije taman na licu? Ja htela ovog mog da iscimam dok je u Sloveniji da mi kupi 51, ali me opet strah da mi ne bude taman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Па није кад га фиксирам светлијим пудером у камену. Мада ово ми је прва зима да сам га користила, али сам га мешала са Face&Body, а лети ми је супер, само што сам га ја стављала углавном ноћу.

      Delete
    2. Ja ne mogu leti da nosim nista, bas mi smeta, a zimi pobelim i onda kada stavim 52 budem devojka narandzastog lica (jako brzo oksidira) i belih ruku. :D Mada nikada nisam pokusala da ga fiksiram nijednim svetlijim puderom, imam samo za T zonu MAC-ov Blot Powder u medium nijansi. Vidim ja ne gine mi ili put za Sloveniju ili da se isprsim za neki MAC-ov sada kada stignu. :)

      Delete
    3. Зашто уопште размишљаш о куповини неког дугог сад кад нам стиже MAC :) Шалу на страну, мени је заиста добар, али ја сам розикаста а 52 је баш жућкаст и онда лепо изгледа кад га ставим. Мислим да су сви healty mix који могу да се нађу код нас жутог подтона.

      Delete
    4. Iskreno, nisam stigla da se raspitam koji MAC-ov je tako lagan na licu, a Healthy Mix mi je savrsen, cak i miris, na koga se uglavnom zale, mi je divan! :) Veliki plus mi je cena, jer pretpostavljam da ce MAC-ov biti blizi Chanel-u nego Bourjois-u. Meni odgovara zuti podton, samo jos moram da nadjem odgovarajucu MAC nijansu.

      Delete
    5. Face&Body је лакши од healty mix-а на лицу, али би најбоље било да пробаш прво. Ја сам Face&Body од 120ml платила 37 евра, а healty mix је око 1300-1400 дин за 30ml.

      Delete
  6. ovaj novi healty mix se meni na kozi uzasno pokazao! prvo oxidira mi u roku od jedan sat, drugo, jeste da mi pravi bubuljice.Onaj prvi mi je bio savršen! Tako da kad god mogu nabavljam prvi HM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мени одговара, али свака од нас има другачији тип коже и колико год доста људи хвалило неки производ никад не знаш док не пробаш на себи.

      Delete