Saturday, February 8, 2014

NYX SMOKEY & NATURAL Палете сенки за очи

Вероватно сте до сад приметили моју опчињеност NYX шминком.
Осим тога што ми се већина ствари допада и што су приступачни што се тиче цена и слања козметике, то су најскорији комади шминке које сам купила, па ми узбуђење још није спласло :)

У овом посту ћу вам писати о две палете сенки које мислим да свака девојка треба да има.
То су  NYX SMOKEY & NATURAL палете сенки за очи.



Летос ми је мама купила SMOKEY палету јер зна колико волим тамне сенке. Палета се састоји из шест нијанси: Црна са сребрним шљокицама, мат црна, тамно љубичаста (боја шљиве), тамно плава, браонкаста са златним шимером и мат бела. Моје прво одушевљење је било црном мат сенком. Јако је пигментисана и дивно се блендира. Мислим да имам десетак црних сенки за очи и ни са једном нисам потпуно била задовољна. 



  Као што видите по мојој палети највише сам користила браон сенку са шимером. Она је савршена за било коју врсту шминкања, било да идем на посао, у град или на кафу. Највише сам је користила као подлогу, тако што је нанесем на цело око па преко ње наносим остале сенке или ајлајнер. Бела је јако лепо пигментисана за разлику од оне у Natural палети. Свих шест сенки се прелепо мешају на оку, најбоље изгледају кад се предходно нанесе база ( ја користим Avonov eye shadow primer Light beige) али ја је чешће заборавим него што је користим, тако да сам и без базе презадовољна. 

Тренутно ми је проблем што нигде не могу да пронађем имена нијанси ове палете, а желела бих само ову браон да купим (пошто осталих имам још доста) да не купујем поново целу палету. Ако неко зна да ли има као моно сенка да се купи, била би му јако захвална да ми јави :)

На мојој руци изгледају овако

(без блица)

(са блицем)


Што се тиче Natural палете, њу сам купила мало после Божића. 




Боје су земљане, природне, кажу на сајту да наглашава природну лепоту очију и да је погодна за дневне прилике. Слажем се, али ја ипак више волим Smokey палету. 
Ова палета садржи мат белу, боју беле кафе, пудер наранџасто/розикасту мат сенку, мало тамнију белу кафу, браон сенку са златним шимером (није ни близу сличне боје из Smokey палете) и мат тамно браон сенку. Да, измишљала сам називе нијанси. Објективно, боје су јако лепе и нежне, лагано се наносе, дуго стоје, али су за мој укус пресветле. Користим их као основу за тамније боје, или ако ме мрзи да се комплетно нашминкам (или се успавам за посао) па нанесем једну преко целог капка, и најтамнијом браон осенчим прегиб капка. Уз маскару и руменило, готова сам за 2 минута. Ову пудер наранџасто/розикасту мат сенку понекад мешам са тамном браон кад попуњавам обрве ако желим да буду светлије, а користила сам је на мами и тетки за обрве (обе су плавуше) и фантастично им одговара. Бела сенка ми се никако не допада. По логици би требало да је идентична као она из Smokey палете, али није. Мада, можда је тако само код моје палете.

На мојој руци изгледају овако

(без блица)
Испод сенки сам морала да ставим прајмер јер се нису уопште виделе.


(са блицем)


Имајте у виду да сам ја изузетно бледа (и да негујем кожу да таква буде) и да је данас било јако облачно да сам морала да јурим зрачке сунца по дворишту.









Сенке се могу наручити преко Alexandar cosmetics сајта или купити у парфимеријама где продају NYX шминку.
Свака кошта 630 динара.






9 comments:

  1. Natural je moj favorit,imam je! :)

    ReplyDelete
  2. Natural paletu imam i skroz mi je ok. :) Druzimo se skoro svaki dan.. :)))

    ReplyDelete
  3. Ubedjujem sebe da mi JOŠ ne treba :)))))) Videćemo koliko će to da traje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не знам како код тебе иде, али ја себе лоше убеђујем да ми не треба још шминке :)

      Delete
  4. SMOKEY imam i dobila sam je kao nagradicu na blogu Mazalice,i bas sam zadovoljna! a ovu natural merkam i bas mi se svidja!! :)

    ReplyDelete
  5. Jako si želim Smokey paleticu, divna je ;)

    ReplyDelete
  6. Ja se tako isto zaljubim u jednu boju iz palete, pa je posle tražim odvojeno :).
    Mislim da baš Nyx ima sličnu (ako ne i istu boju) kao Mono senku. Ja sam ih naručivala sa neta, dok se Nyx još nije pojavio kod nas. Nisam sigurna da li imaju kompletnu ponudu mono senki u Aleksandru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да ли знаш како се зове нијанса? Преко ког сајта си наручивала њихову шминку и каква су ти идкуства? Нестрпљива сам у чекању да увезу најновију колекцију...

      Delete