Sunday, March 9, 2014

Nyx пудер за контурисање и посветљивање лица

Поново ја и поново Nyx :)
Овај пут представићу вам пудер за контурисање и посветљивање лица. 


Можете га поручити са Alexandar cosmetics сајта или купити у некој од радњи које снабдевају. Кошта 810 динара. 
На сајту о њему кажу - То је пудер у камену из два дела, браон део се користи за контурисање лица како би се нагласили одређени делови, а бели део за посветљивање.



Паковање је преслатко и оно ме је највише привукло (да, знам како то звучи, али ја сам женско и волим лепе ствари). Није баш да ми је био неопходан, али нисам могла да одолим :) За контурисање сам углавном користила Nyx Taupe руменило, а за посветљивање белу сенку и/или коректор.



Оба дела су јако пигментисана и захтевају пажљиво наношење да се не би претерало, поготово део за посветљивање. Зато га ја и не користим претерано, евентуално испод обрве.
Браон део се јако лепо наноси, али треба водити рачуна поготово ако сте светлог тена као ја. Јако лепо се бленда и траје око 4 сата (ја га нисам дуже од тога носила).


Пудер за посветљивање јако светлуца и треба ЈАКО пажљиво да се нанесе и у малим количинама. Из тог разлога га мало слабије користим од пудера за контурисање. Као и са већином сличних производа потребна је вежба како не би имале флеке по лицу.

Шта ви користите за контурисање и посветљивање?



8 comments:

  1. Ja takodje koristim ovaj puder za konturisanje i posvetljivanje.Dobro se pokazao.Skoro svakodnevno ga koristim,nekad po "formuli" iscrtanoj na kutiji a nekad samo naglasim odredjene delove.
    Lepo sto se neko dosetio i ove teme :) Sve pohvale! ;)

    ReplyDelete
  2. Хвала што ме пратиш! :)

    ReplyDelete
  3. OOOOOOOOOOOO 2 u 1,bas volim ovakve proizvode,imam hajlajter od Aure,a bronzer od Essence,i zadovoljna sam,ali sam i sa ovim odusevljena!! :))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Преслатко је! Ја сам јако слаба на лепа паковања :)

      Delete
  4. Ja sam ga skoro kupila.Mislila sam da je ovaj beli deo bez simera,kako bih ga koristila kao fiksator korektora koji nanesem ispod ociju,ali dobro,posluzice i kao hajlajter. :)

    ReplyDelete
  5. dugo ga merkam, i sve se vrtim oko njega ;( imam toliko šminke da ne znam sta cu, ali mislim da je baš dobarrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  6. Thank you for sharing this review and lovely blog!! Ciao from Italy :)

    ReplyDelete