Monday, February 3, 2014

Nyx lipstics

У свом првом (технички другом) посту о шминци, писаћу вам о три Nyx-ова кармина која сам купила у јануару. Сва три су нека нијанса црвене (као и 90% мојих кармина). 




Први је Nyx Matte Lipstic у нијанси Pure Red.
Овај кармин сам сасвим случајно купила, заправо сам хтела Perfect Red, али је продавачица на Nyx-овом штанду у Ушћу била помало непријатна па сам желела што пре да одем. Побркала сам називе нијанси и узела овај, наранџасто црвени кармин.




Нисам се покајала ни једног тренутка. Боја је можда, некима, пре за пролеће или лето, али ја га носим ових дана, мало да разбијем монотонију. Боја је доста јарка, јако дуго остаје на устима и добро је пигментисан. Једино се након пар сати толико осуши на уснама да мало почну да затежу, али ја тада само додам мало или лабела или кармина. Оно што ме је највише одушевило код овог кармина је да се не размазује и да могу слободно да се поздрављам са људима без бојазни да ће им остати мој отисак усана на образу. Ја након наношења пољубим марамицу да скинем вишак боје. 
Цена је још једна од предивних ствари у вези овог кармина - кошта 540 динара (на Nyx-овом штанду у Ушћу нешто више) у Александру.

Други и трећи су помало слични. На сликама можда изгледају исто, али се доста разликују. Оба су Nyx-ов кремасти руж у нијансама Chaos и Electra.






Оба кармина су добро пигментисана и пријатна на уснама. Chaos је јарка црвена са плавим подтоном, што се мене тиче, то је боја за сваки дан у години :)
Electra је мало тамнија црвена, јако мало, као што се и на сликама једва примећује. 
Оба кармина су кремаста и не размазују се ако се оивиче Nyx-овом Hot Red оловком за уста. Хидрирају уста, али нису постојани као Nyx Matte Lipstic. 
Коштају 360 динара.

Nyx Matte Lipstic Pure Red, Кремасти руж за усне Chaos и Electra


Pure Red, Electra, Chaos


Како изгледају на мојим уснама можете видети овде.


11 comments:

  1. Predivno izgleda blog, citav dizajn i naslov su fantasticni i vec na pocetku sve izgleda ozbiljno. Divne su ti ove crvenkaste nijanse. :) Pratimo te, poseti nas blog :* http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ovaj najtamniji mi se najviše sviđa. Ja karmine slabo koristim, samo kada izlazim negde, ali volim da vidim kada devojka u toku dana ima samo maskaru i neku nijansu crvenog karmina. Ja se još uvek mučim da nađem nijansu crvenog koja meni najbolje stoji. Nikako da ubodem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ја сам зависна од црвених кармина, у неком од наредних постова ћу писати о свима које (за сад) поседујем. А верујем да свакој девојци добро стоји црвени кармин, само треба да нађе одговарајућу нијансу.

      Delete
  3. Dobro došla u svet blogovanja. Veoma mi je drago što si se upustila i u ovo jer mnogo volim tvoj stil šminkanja.
    Hajde sada mi otkrij tajnu koji si karmin nosila onomad na slikanju za Alisu u Zemlji čuda :D Ta me je boja sasvim oduševila, a nikad se ne setim da te pitam koji ti je to karmin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хвала драга :* Ја сам ово дуго одлагала јер нисам знала одакле да почнем, а од како сам почела да радим нисам ни са временом најбоља.
      Што се тиче кармина, то је Golden Rose Ultra Rich Color Lipstick, мислим да је нијанса 49, али нисам сигурна јер сам га давно бацила, али имам савршену замену Nyx-ов течни мат руж, нијанса Амстердам. Ускоро ћу написати рецензију и за њега. Савршен је!

      Delete
  4. Ovaj najtamniji je baš po mom ukusu. Volela bih da vidim sva tri na tvojim usnama :) Dobrodošla!!

    ReplyDelete
  5. Dobrodosla. Volim crvene karmine, ali na drugima,i uvek me oduseve devojke koje u dnevnoj varijanti sa toliko lakoce nose crveni karmin, i pri tom im odlicno stoji. Jedva cekam i fotografije kako stoje na usnama.

    ReplyDelete