Sunday, February 2, 2014

Уместо увода


Као и свака девојчица, од малена волим шминку. Све смо, као мале, од мама крале ружеве и оловке за очи и шарале се по лицу. Сада, мама краде шминку од мене.
Моја опсесија (у недостатку адекватније речи) шминком је почела пре неколико година, када је моја драга другарица Злата завршила школу шминкања. Замолила ме је да вежба шминкање на мом лицу, а мени је то јако тешко пало :)
До тада је моја торбица за шминку садржала палету црно-сивих сенки, маскару, црну оловку за очи и црвени кармин. Сматрала сам да ми више и није потребно - нити сам знала да се шминкам, нити сам желела друге боје на свом лицу. Онда се све променило.
Хвала Злати што је поделила са мном део свог великог знања и што је пробудила у мени љубав према шминкању. Све ми знамо да смо лепе, али са шминком смо још лепше.
У сваком случају, ја ћу се потрудити да пишем често, колико ми слободно време дозвољава, и да са вама поделим утиске о мојим омиљеним и мање омиљеним производима.



No comments:

Post a Comment