Sunday, April 27, 2014

DIY - држач за кармине


Извињавам се што ме дуго није било, стигло је предивно пролеће, а са њим и мноштво обавеза које нису могле да сачекају. Обећавам да ћу се у наредном периоду посветити мало више блогу и вама.
Следи један пост о пројекту који смо мој супруг и ја одрадили пре пар недеља. Још увек није у потпуности готов (треба да се офарба) али надам се да ћемо и то ускоро средити.

Реч је о држачу за кармине.


На ebay-у се могу поручити слични за јако мало новца (али и са мање преграда), али ми никако да активирамо paypal, а и ја имам проблем са чекањем поруџбина - јако сам нестрпљива и желим то одмах.
Мој супруг има доста искуства са прављењем макета од полистирол пластике па ми је доста помогао.
Пронашли смо блог девојке која је детаљно описала процес прављења држача овде, и мало смо га модификовали. 
Користили смо плочу полистирол пластике од 1 и 2мм, скалпел и супер лепак. 


На плочи смо исцртали преграде и исекли (то је мој супруг радио јер ја нисам толико прецизна у сечењу, поготово прореза од 1мм). Исеку се и база и бочне странице.


Затим иде тежи део - све склопити и залепити под правим углом, што је мало незгодно јер се пластика помало криви на топлоти. 


Све ово може да се направи и од картона.

На крају изгледа овако.






Требало нам је око 5 сати да све склопимо и да се лепак осуши.
Да ли сте ви правиле нешто слично?



2 comments:

  1. Skoro sam guglala kako da sklopim jedan ovakav, i sad jos vise zelim da se oprobam. Odlicno je ispalo, i bez farbanja super izgleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хвала! Само напред и јави како је успело :)

      Delete