Friday, February 28, 2014

Avon Irresistibly Sexy

У предходном посту писала сам о стварима које сам купила у фебруару. Неколико вас ме је замолило да урадим рецензију Avon-ових оловки/кармина, а пошто је време било лепо и поред овонедељних обавеза успела сам да нађем времена за њих.




Avon каже да ове оловке имају кремасту, хидратантну формулу која клизи по уснама и даје им предиван изглед. Долазе у четири нијансе Promiscuous Plum, Red Vixen, Naturally Naked и Sensual Pink.
Када сам распаковала оловке била сам јако разочарана. Ни једна оловка није била ни близу слици из каталога, али сам решила да им пружим шансу. Обе оловке су доста сличне на мојим уснама. Лако се наносе и није потребно сређивање ивица четкицом, али сам после два наношења већ морала да зарежем оловку. Мало сам се уплашила јер сам први пут купила оловке које нису дрвене, па нисам знала како и чиме треба да се зарежу. Било који резач одлично одради посао. 
Што се тиче текстуре оловке су кремасте, али нису претерано хидратантне, морала сам обавезно да ставим безбојни сјај или лабело преко њих. Приметила сам да ми се обе оловке увлаче у прорезе на уснама, посебно Promiscuous Plum која после неког времена крене и да се размазује по крајевима. На првој слици се лепо види да  при наношењу једног слоја оставља тамније честице које треба једнако размазати. 
По мом мишљењу бацила сам паре, али мислим да би и даље кукала да нисам узела оба. Можда су друге две нијансе боље, јер су светлије, али сигурно нећу проверавати :)





Promiscuous Plum 




Red Vixen




2 comments:

  1. Nisu moje boje, ali tebi super stoje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хвала :) Било би још лепше да су мало квалитетније.

      Delete