Tuesday, February 18, 2014

Моје обрве



Први пут сам почела да попуњавам обрве када сам почела да се фарбам у црно. Тада је то изгледало тако што нанесам мало тамно браон сенке на њих и то је то. Заиста сам имала дивне обрве, а онда сам их уништила. Нисам сигурна када се то десило, али имам осећај да су ми преко ноћи нестале. Колико год се ја трудила да их пустим оне као да не расту или су јако светле, а још увек се нисам усудила да их офарбам. 
Природна боја косе ми је јако светла, а последњих пар година се фарбам у црно. Исцртавање и попуњавање обрва ми је свакодневна рутина, одмах након умивања.
Сматрам да, без обзира на то колико су ти природне обрве дивно обликоване, уколико се комплетно нашминкаш обрве не смеју да се прескоче. 

Ево шта ја користим за негу и улепшавање мојих обрва.



Golden Rose silky touch мат сенка број 213




Ову сенку користим више од годину дана и задовољна сам. Ако се касно пробудим и немам времена да се комплетно нашминкам, избегавам да је користим јер ми обрве буду јако тамне у односу на лице.

Rimmel eyebrow pencil 004 Black Brown


Ово ми је друга Rimmel оловка за обрве. У принципу сам задовољна, мало је тврђа, лагано се наноси, боја је добро пигментисана, и не размазује се (чак ни за време тренинга). Мени је мана то што се брзо троши, а ја једноставно не знам да нацртам обрве тупом оловком. Ово је најтамнија Rimmel оловка за обрве. Доступна је и у нијансама 001 Dark Brown и 002 Hazel. 



NYX Natural палета о којој сам већ писала овде.


Трећу сенку мешам са тамном браон за попуњавање обрва уколико се шминкам природно, или ако тај дан не планирам да се шминкам. 

Никада нисам користила сенке које су намењене за обрве већ сам комбиновала боје из палета које већ поседујем. Важно је само да је сенка мат.

За наношење сенки користим Cala косу четкицу за обрве.



И наравно пинцету и маказице



Шта ти користиш за сређивање својих обрва?

5 comments:

  1. Ti se bas trudis oko obrva, svaka cast :D Ja za svoje obrve koristim jedino Golden Rose olovku za obrve sa kojom sam zaista zadovoljna. =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хвала :) Ја јако волим лепо сређене обрве.

      Delete
  2. I ja koristim GR senku, super me je jer je hladna braon, pa mi obrve nu vuku na crvenkasto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ја сам презадовољна сенком, само понекад, кад не планирам да се скроз нашминкам, ми буде мало тамна.

      Delete
  3. ja koristim samo olovku i to dve " pomesam" .... inace imam tamne obrve ali retke i takodje se farbam u crno pa mi obrve lepo uokvire lice.

    ReplyDelete